S-a scris mult despre cărțile de vizită. Site-urile web mai mult sau mai puțin vizitate proiectează mai mult pe designul perfect al cărților de vizită și oferă sfaturi despre cum să le primești sau să le dai. Cu toate acestea, v-ați gândit vreodată care orientare a cărților de vizită este cel mai des utilizată și care sunt beneficiile sau neajunsurile lor?
Noi am făcut-o pentru dvs. și am găsit descoperiri interesante atunci când am navigat pe internet și am vizitat diverse forumuri de discuții. Nu numai șabloanele grafice gata pregătite pentru șablonul online preferă orientarea cărților de vizită pe lăţime, dar acest model este cel mai dorit și atunci când se creează cărți de vizită personalizate. Motivele sunt prozaice și vă putem spune de acum că, conservatorismul nu are nici o legătură cu el și este mai mult un punct de vedere practic.
În afară de cărțile de vizită creative cu forme și dimensiuni atipice, cel mai adesea putem întâlni dimensiuni standard de cărți de vizită adică de 90x50 mm. O situație similară există și în țările vecine, unde aceste dimensiuni sunt de asemenea utilizate cel mai des. În vestul nostru, adică în Germania, dar și în Elveția sau în alte țări din Europa de Vest, vă recomandăm să imprimați cărți de vizită cu dimensiuni de 85x55 mm.
Dar desigur aceasta este doar o parte a monedei. Al doua parte este faptul că cel puțin în țara noastră, dar cel mai probabil și la vecinii noștri, cartea de vizită cel mai des folosită este cea cu orientare orizontală. Cartea de vizită pe lățime este un clasic atât de dovedit, prin care de obicei nu veți strica nimic sau jignii pe nimeni, dar pe de altă parte, trebuie admis că nici nu va impresiona. Dimpotrivă, o carte de vizită pe înălțime poate fi mai atractivă sau chiar mai uluitoare. Cu toate acestea, capacitatea cărților de vizită orientate pe înălțime nu sunt suficient de populare pentru a depășii cărțile de vizită orientate pe lățime.
Sfat: Crearea cărților de vizită în Word (instrucțiuni)
Cărțile de vizită prezintă mai multe avantaje printr-o formă și orientare standard. Toate informațiile esențiale, inclusiv sigla orizontală sau verticală a companiei, pot fi plasate cu ușurință pe cărțile de vizită pe lățime. Numele, prenumele, poziția postului, datele companiei, datele de contact sau codul QR preferat, în prezent nu vor fi nici o problemă.
Partea din față a cărții de vizită poate oferii informații de contact, iar partea din spate poate fi mai creativă. Dar asta nu este tot. Forma tradițională a cărților de vizită corespunde integral etichetei, dar în același timp se potrivește și de dimensiunile deținătorilor de cărți de vizită și de suportul pentru acestea. La cărțile de vizită aranjate în dosare veți aprecia mai ales lizibilitate excelentă și manevrarea ușoară. Desigur, la designul grafic al acestor cărți de vizită, nu este necesar să vă faceți griji pentru interesul lor. Dovada cuvintelor noastre este faptul că, cărțile de vizită sunt imprimate de o gamă largă de profesii. Putem menționa medici, avocați, consilieri financiari, dar și funcționari sau meșteri.
Pentru o carte de vizită pe înălțime nu este nevoie să bateți capul. Cartea de vizită are unele puncte slabe în poziționarea de informații și de multe ori trebuie să fie rotită în timp ce o citiți, după cum am mai amintit, vă poate surprinde sau chiar să șocheze și prin urmare, în ciuda „deficiențelor” sale, poate fi creată pentru artiști sau pentru persoanele care se lucrează în marketing.