(Lu - Vi: 8:00 - 16:00)info@cdrmarket.ro

Plângere

Ați cumpărat un cartuș de imprimantă de la noi și credeți că ceva nu este în regulă?

Deci, mai întâi încearcă să te uiți la câteva sfaturi, vezi. mai jos, care ar putea fi problema și dacă acest lucru nu ajută, iată o imagine de ansamblu clară și concisă a modului de revendicare a mărfurilor de la noi.

Așadar, mai întâi, vă rugăm să verificați:

  1. Cartușul achiziționat aparține cu adevărat în imprimanta dvs.?
  2. Aspectul și descrierea se potrivesc cu conținutul original?
  3. Ați eliminat toate capacele, banda de etanșare etc.?

Dacă totul este în ordine și problema persistă, este timpul să ne plângem de bunuri.


Dacă aveți o înregistrare la noi, atunci doar câteva clicuri și ați terminat.

 1. După logare, faceți clic pe Contul meu

 

 2. Selectați Reclamații

 

 3. Selectați mărfurile pe care doriți să le revendicați

 

 4. Completați datele despre mărfurile revendicate

 


Dacă nu aveți un cont cu noi, încă nu este deloc complicat.

 

Trimiteți formularul de reclamație completat împreună cu mărfurile la adresa noastră:

CDRmarket

Papírnická 4
Plzeň
32600
Czech Republic

După primirea unei reclamații, încercăm mereu să gestionăm totul cât mai repede, spre satisfacția dvs.

Pentru orice întrebări vă rugăm să scrieți la adresa de e-mail reklamace@cdrmarket.cz