Ați cumpărat un cartuș de imprimantă de la noi și credeți că ceva nu este în regulă?
Deci, mai întâi încearcă să te uiți la câteva sfaturi, vezi. mai jos, care ar putea fi problema și dacă acest lucru nu ajută, iată o imagine de ansamblu clară și concisă a modului de revendicare a mărfurilor de la noi.
Așadar, mai întâi, vă rugăm să verificați:
Dacă totul este în ordine și problema persistă, este timpul să ne plângem de bunuri.
1. După logare, faceți clic pe Contul meu
2. Selectați Reclamații
3. Selectați mărfurile pe care doriți să le revendicați
4. Completați datele despre mărfurile revendicate
Trimiteți formularul de reclamație completat împreună cu mărfurile la adresa noastră:
După primirea unei reclamații, încercăm mereu să gestionăm totul cât mai repede, spre satisfacția dvs.
Pentru orice întrebări vă rugăm să scrieți la adresa de e-mail reklamace@cdrmarket.cz