FAQ

Cum să știu ce cartuș să comand?
Găsirea unui cartuș la noi, este foarte ușor. Instrucțiuni clare am scris în articolul de pe blogul nostru, Cum să alegem corect cartușul. Dacă nici așa nu veți putea găsii ceea ce căutați, nu ezitați să ne contactați. Tot ce aveți nevoie veți găsi pe pagina de contacte și de asemenea, pe întregul web vă va apărea în partea dreaptă jos posibilitatea de chat.

Ce ar trebui să fac dacă comanda nu a ajuns încă?
După confirmarea expedierii comenzii dvs., veți avea un număr de urmărire a coletului. Dacă comanda nu poate fii găsită, vă rugăm să ne contactați. Cu siguranță o vom găsii.

Care sunt opțiunile de transport?
Pentru clienții noștri, oferim mai multe opțiuni de transport.

Am comandat marfă greșită
Nici o problemă, acest lucru se poate întâmpla oricui. În termen legal de 14 zile, este posibil să ne returnați marfa înapoi, și să ajungem la o înțelegere asupra unui schimb pentru produsul potrivit. Condiția este ca marfa să nu fie folosită și să nu fie deteriorată. Pentru o rezolvare rapidă, este mai bine să ne raportați o astfel de situație înainte de a trimite marfa, de exemplu printr-un e-mail.

Nu aveți informații despre starea comenzii?
Verificați e-mailul dvs., în secțiunea „Spam”, este posibil ca e-mailul de confirme sau de trimitere a comenzii dvs., a ajuns acolo. Dacă v-ați înregistrat în magazinul nostru online, trebuie doar să vă autentificați și veți vedea în profilul dvs. o listă cu toate comenzile și statutul acestora. Dacă nici acolo nu veți găsi nici un mesaj de la noi, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Este posibilă preluarea personală?
Da, preluarea personală este posibilă și asta GRATUIT la magazinul nostru din Plzen. Mai mult, putem oferi preluarea la aproximativ 3900 de puncte de colectare.

Suntem o instituție de stat. Putem plăti pe factură?
Da, desigur. Oferim opțiunea de plată pe factură pentru instituțiile de stat, autorități, școli, localități, constituții și alte instituții de stat, regionale sau municipale. Când veți crea o comandă în magazinul nostru online, scrieți-vă cererea în comentariu.

Îmi pot lăsa la dvs., imprimanta pentru a fi reparată?
Da, unele imprimante reparam. Contactați-neîntotdeauna înainte de a aduce imprimantele dvs. sau de a le trimite la noi pentru reparații. Încercați să aflați înainte dacă modelul dvs., poate fi reparat sau nu.

Ezitați între un cartuș de imprimare original și unul compatibil. Pentru care să optați?
Astăzi, numai există niciun motiv să vă faceți griji pentru calitatea cartușelor compatibile. Desigur, în cazul unui furnizor de calitate, precum este compania noastră. Am discutat principalele diferențe și avantaje în mai multe dintre articolele noastre. De ce să cumpărați cartușul sau tonerul nostru rapid.