(Lu - Vi: 8:00 - 16:00)info@cdrmarket.ro

Iată cum să rezolvați problema frecventă a tonerelor și cartușelor

Imprimantele noastre sunt similare cu computerele clasice, notebook-urile, tabletele, chiar și cu smartphone-urile care arată servicii excelente, dar din când în când există mai multe sau mai puține probleme cu funcționarea lor iar acestea trebuie abordate imediat. Știți ce vrea să vă spună imprimanta printr-un mesaj de eroare sau rămâneți la astfel de probleme neajutorat? Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai frecvente probleme asociate cu tonere și cartușe și tot odată la soluțiile posibile.

Raportul „PrintheadError“

Indiferent de tipul de imprimare a imprimantei pe care o dețineți, este foarte important ca cartușele cu jet de cerneală  sau tonerele să fie întotdeauna în stare perfectă. Chiar dacă alegeți cartușe de cerneală originale sau compatibile de calitate, cartușe de la producători renumiți, este posibil să vă întâlniți destul de des cu mesajul de eroare "PrintheadError".

Acest raport vă indică problemele legate de capul de imprimare al imprimantei. Nimic plăcut, deoarece capul de imprimare la imprimantele cu jet de cerneală este responsabil pentru transferarea micro-picăturilor mici pe hârtie prin sute de duze. Nu este de mirare, că capul de imprimare este una dintre componentele cele mai sensibile ale imprimantei.

Dacă vedeți acest mesaj pentru prima dată, încercați să rezolvați problema, oprind imprimanta timp de cel puțin câteva minute. Dacă problema persistă după reluarea imprimantei, nu vă rămâne nimic de făcut doar să curățați capul de imprimare. Dacă încercarea dvs. nu dă rezultat, va trebui să înlocuiți cartușul care include capul de imprimare.

Desigur, nu toate cartușele oferă această opțiune și la unele imprimante va trebui să vizitați o stație de service, deoarece capul de imprimare este ferm încorporat în ele. Cu capul de imprimare sunt asociate mai multe erori și probleme. Putem menționa omiterea de imprimare, dungile albe, amprentele neclare, alinierea incorectă sau interpretarea slabă a culorilor.

Cartușul cu jet de cerneală nu poate fi recunoscut

Practicile producătorilor de imprimante și în consecință, a cartușelor originale nu au fost făcute în trecut pentru utilizatorii de imprimante, deoarece aceștia au instalat adesea software pentru a detecta cartușele neoriginale în dispozitivele lor. Astăzi, situația este oarecum mai bună, iar adevărul este faptul că mai mulți producători de imprimante au început să accepte cartușe compatibile.

Desigur, chiar și astăzi puteți vedea că imprimanta nu poate recunoaște un conținut neoriginal. Din punctul de vedere al clientului, astfel de complicații sunt neplăcute și contraproductive, deoarece încearcă să utilizeze cartușe de cerneală sau tonere mai eficiente din punct de vedere al costurilor de la producătorii alternativi. Ce puteți face? Când nu recunoaște un cartuș neoriginal, nu veți avea altceva de făcut decât să utilizați cartușele originale, iar la achiziționarea altei imprimante veți da prioritate unui dispozitiv care dispune de utilizarea cartușelor compatibile  sau a  tonerelor compatibile.

SFAT: Vă gândiți să achiziționați o imprimantă nouă? Nu lăsați nimic la întâmplare, ghidul nostru vă va ajuta – Selectarea imprimantei în gospodărie.

Cartuș instalat incorect

În cele din urmă și în final, vom da curs unui alt mesaj de eroare mai frecvent. În acest caz din fericire, aceasta nu este intenția producătorilor de imprimante, iar această problemă este asociată cu alte cauze. Acestea includ un microcip al cartușului defectuos, expirarea timpului de expirare a cernelii sau înlocuirea cartușului cu jet de cerneală necorespunzător, în cazul acesta microcipul nu are contact cu imprimanta și prin urmare nu poate comunica corespunzător cu aceasta.

Citește și: Vi s-a terminat tonerul? Ce fel de toner să cumpăr: Toner original sau neoriginal?