Compania HP creează tehnologii, care îmbunătățesc viața oamenilor din întreaga lume. Scopul ei nu este doar să aibă un portofoliu larg de imprimante, tonere și alte dispozitive, care să ofere experiențe uimitoare. Compania HP are ambiția de a deveni cea mai sustenabilă companie din lume.
În urmă cu douăzeci de ani, compania HP a lansat primul său raport de mediu și social privind impactul său asupra mediului înconjurător. A făcut-o pentru că filosofia ei se bazează pe o idee care depășește cu mult profiturile vânzării de imprimante, tonere și alte produse. Încă de la înfiinţare, HP a crezut că prin crearea de tehnologii care lucrează în slujba umanității, poate crea condițiile potrivite pentru o viață mai bună pentru toți.
Producția, furnizarea și utilizarea produselor HP, precum ar fi tonere, cartușe și altele, necesită o cantitate semnificativă de resurse naturale și energie. Compania HP a fost prima companie IT globală, care a publicat amprenta completă de carbon și a fost una dintre primele companii, care a publicat amprenta completă a apei. Ea continuă să le măsoare, încercând din răsputeri să le îmbunătățească.
Pandemia globală continuă să provoace probleme în întreaga lume. Viitorul planetei noastre este grav amenințat de starea de deteriorare a schimbărilor climatice. Deși este vorba despre provocări serioase, care nu pot fi depășite atât de repede, compania HP le percepe ca pe niște catalizatori ai schimbării. Pentru că numai cu curaj și hotărâre de a depăși chiar și obstacolele aparent de netrecut se poate face un salt înainte ambițios.
Noul program de sustenabilitate a companiei HP până în anul 2030, este conceput în așa fel încât să-și motiveze angajații să meargă înainte, după cum reiese din obiectivele stabilite. De exemplu:
Întrucât tehnologiile digitale precum telefoane mobile, computere, imprimante, cartușe sau tonere, influențează fiecare aspect al vieții umane, există un pericol real ca tot mai mulți oameni să rămână analfabeți digitali. Compania HP nu dorește să permită acest lucru, prin urmare, va lucra la ruperea decalajului digital. Aceasta împiedică mulți oameni să acceseze educația, locurile de muncă și asistența medicală de care au nevoie. Scopul companiei este de a accelera egalitatea digitală pentru 150 de milioane de oameni până în anul 2030.
Compania HP consideră faptul că, măsurile pe care le întreprinde pentru a aborda cele mai presante provocări ale societății își vor consolida comunitatea, stimulând în același timp inovația și creșterea pe tot parcursul întregii afaceri.