(Lu - Vi: 8:00 - 16:00)info@cdrmarket.ro

Faceți cunoștință cu Canon, una dintre cele mai inovatoare companii din lume

Știați că numele Canon derivă din numele zeiței japoneze a milostivirii Kwan-jin? Numele original al companiei a fost Precision Optical Industry, Co. Ltd. Compania l-a schimbat în anul 1947, numind înainte aproape identic primul său prototip de aparat foto din lemn „Kwanon”.

Compania japoneză Canon, cunoscută ca lider mondial în furnizarea de inovații în domeniul de imagine și tehnologia de imagistică, a fost fondată deja în anul 1937. În prezent, compania are peste 190.000 de angajați în 256 de țări. Se concentrează în principiu pe producția de tehnologii optice, medicale și tehnologii de imagistică. Cele mai cunoscute sunt aparatele foto, proiectoarele, tehnologia de securitate, echipamentele de birou și accesoriile sale, imprimantele multifuncționale și scanerele sau o gamă completă de consumabile originale pentru tehnologii de imagistică, precum ar fii cerneala în imprimantă și multe altele.

Filozofia companiei are ca scop binele comun

Baza neschimbată a mărcii, afacerii și activitățile de sponsorizare se reflectă în filozofia corporativă Canon, care este caracterizată printr-un cuvântul unic japonez „Kyosei”. În traducere, înseamnă „a trăi împreună și a lucra pentru binele comun”. Acest principiu a fost îmbrățișat de toți angajații companiei Canon, astfel influențează misiunea și valorile, precum și modul în care își desfășoară activitatea.

Această abordare responsabilă a afacerilor și luarea în considerare a modului în care operațiunile companiei au influențe asupra clienților, angajaților, partenerilor și a lumii în general este dovedită și de faptul că, chiar compania Canon a fost prima care a introdus un program de reciclare a cartușelor de toner laser.

Inovații care ating limitele imposibilului

Tehnologiile de imagistică a companiei Canon sunt inovate și extinse în mod constant. Cu ajutorul experților săi în anumite domenii, compania intervine cu succes nu numai în dezvoltarea de sateliți, tehnologii medicale, optice sau în tehnologii de imagistică, ci și în extinderea posibilităților de imprimare și în echipamente industriale. Astfel depășește literalmente limitele a ceea ce a fost considerat posibil până acum. Datorită  amenajării biroului cu fax, la imprimantele mono și cele multifuncționale și la gama de consumatori Canon, vă puteți face astfel treaba mult mai repede și mai inteligent.

Lăsați să iasă în evidență schițele dvs. CAD, grafica publicitară, fotografiile și arta în culori vii pe hârtii, care oferă întotdeauna imprimări de calitate expozițională. Depinde doar de dvs., dacă alegeți o hârtie cu un finisaj lucios, ligaturat sau mat, pentru a vă îndeplini ambițiile creative. Eventual, creșteți-vă randamentul și descoperiți noile  oportunități oferite de imprimantele Canon în volum mare.

Imprimantele Canon sunt sinonime cu tehnologia de calitate

Deși povestea companiei a început cu producția de aparate foto, Canon nu este un începător complet nici în domeniul tehnologiei de imagistică pentru birou. Încă pe la sfârșitul anilor 1970, compania a început să se concentreze mai mult pe producția echipamentelor de birou - în special pe imprimante și copiatoare. În producția de imprimante a intrat pe deplin doar în anul 1975, când a lansat pe piață prima sa imprimantă laser.

Ulterior, în anul 1985, a început cooperarea împreună cu marca Hewlett-Packard, căreia compania Canon îi furnizează toate tehnologiile laser în imprimantele sale. Este cunoscut faptul că, compania Canon a devenit titularul mai multor brevete în domeniul producției de tonere laser. Acest parteneriat strâns, aduce la Canon mai puțin de o cincime din veniturile anuale ale companiei. Deoarece importanța acestui segment a crescut de-a lungul anilor, Canon a devenit cel mai mare producător mondial de tonere și imprimante. Potrivit celui mai recent raport oficial al companiei, vânzările tehnologiei de imagistică pentru birou, precum dispozitive multifuncționale, imprimante și scanere, aduc companiei mai mult de 45% din cifra de afaceri (în comparație, segmentul aparatelor foto reprezintă doar 25,5% din cifra de afaceri).